Plichtu v Brně vychytal SAT-ANům trenér

Co se v mládí naučíš, ve staří jako když najdeš. Tohle pořekadlo od minulého pátku sedí na trenéra futsalového SAT-ANu Petra Hlaváče. K remíze svého mužstva 2:2 na půdě brněnského Helasu totiž přispěl z brankové čáry jako gólman!

Petr Hlaváč - úspěšný trenér i talentovaný gólman (Foto: KL)

Petr Hlaváč - úspěšný trenér i talentovaný gólman (Foto: KL)

Kladenští odjeli do Brna, z různých důvodů, bez náhradních brankářů. K jejich smůle se tři minuty před koncem poločasu zranil Marek Konečný. Ten si držel čisté konto, než mu Ovčačík šlapákem zlomil zánártní kůstky. Hosté ve zbytku času sáhli k power play, přičemž gólmana suploval David Frič. Ve druhé půli si mezi tři tyče stoupnul trenér Petr Hlaváč (48).

„Nebylo zbytí, než že si do druhého poločasu navléknu brankářskou výstroj a rozpomenu se na své mládí, kdy jsem chytával. Strach ani trému jsem neměl. Kluci mi nenadávali, ani když jsem hned na začátku hry zavinil malou penaltu. Soupeř mi přepadl přes tělo z mého pohledu před pokutovým územím, rozhodčí penaltu pískat nemusel. Pak jsem chytil, co mě trefilo a pustil už jen jeden míč,“ popsal zbytek zápasu kouč SAT-ANu, jenž si pochvaloval, že z branky se mužstvo trénuje líp, než z lajny u střídačky…

Zápas samotný Kladenští ubojovali. Bod získali dobře zahranou power play. „Věřil jsem, že neprohrajeme. Nasadili jsme osobku na Cupáka a tahle taktika nám přinesla zlatý bod? Dodal Hlaváč. Kladenští se tento pátek utkají ve sportovní hale s poslední Plzní (20.30).

Góly: 21. D. Cupák (pen.), 37. Lidmila (Klimeš) – 20. Junek (Muller), 38. Muller (Fitzel)

Nejlepší ze SAT-ANU podle Listů: Hlaváč

Helas Brno: Šimon (Tuháček, Večeřa) – D. Cupák (C), Hanuš, Ovčačík, Presl, Lidmila, V. Cupák, Vlach, Klimeš, Lacko, Šplíchal, Havel.

SAT-AN fight club Kladno: Konečný – Muller, Fitzel, Pleyer, Frič, Junek (C), Čurda, Abrham, Jaráb, Hafenrichter.